Wees LIG

In Markus 11:23 praat Jesus oor geloof, sterk geloof en die uitwerking daarvan. Dit laat my toe dink aan wat kan ons doen om ons geloof sterker te maak. Geloof is soos enige iets anders in die lewe wat met goeie gewoontes en oefening verbeter. Vertrou.
Om ten volle op God te vertrou is baie moeilik. Dit roep ons om daagliks in groot geloof op te tree, maar dink aan hoe wonderlik die lewe kan wees as ons sonder bekommernis, stres, angs, vrees en twyfel geleef het.

Doelbewuste Fokus
Ons moet doelbewus fokus op God se planne vir ons en nie ons eie nie, en soms beteken dit om ons eie planne en verwagtinge opsy te skuif. Vir my kan dit moeilik wees, maar ek probeer onthou wat Jeremia 29:11 belowe, naamlik dat God ons wil voorspoedig maak en nie skade aandoen nie. Sy planne vir ons is groter as enigiets wat ons vir onsself kan voorstel.  Ons moet twyfel uit ons harte verwyder, dit vervang met geloof, en Hom vertrou! Sodoende sal ons geloof sterker en sterker word soos ons sien hoe Hy ons lei in die rigting wat ons werklik bedoel is om te gaan.

Bid.
Begin elke dag met gebed! Ek glo wel om in die teenwoordigheid van God te sit is belangrik en ek dink daar is tye wanneer God my onverdeelde aandag verdien. Ek het nie ‘n spesiale gebedskas of ‘n gebedskamer nie. Terwyl die koffiepot die eerste pot koffie brou, reik uit na God. Bedank Hom eenvoudig vir die seëninge en voorsiening wat Hy vir jou gegee het en vra Hom om jou te lei en jou deur die dag te lei.
 Ek weet dit klink baie eenvoudig, maar God ken reeds al jou behoeftes, en eerlikwaar ken Hy dit waarskynlik selfs beter as jy. Ek wil net hê Hy moet weet dat ek Hom nodig het en ek wil Hom in my dag hê.
Daar is niks fout met vinnige gebede deur die res van die dag nie. Sommige is in dankbaarheid, terwyl ander vir meer leiding, wysheid en kennis vra. Leer om vir ander mense ook te bid. Wanneer ek die drang voel om met God te praat, doen ek dit! Ek dink van my beste gesprekke met God gebeur terwyl ek bestuur.
Moenie jouself beperk nie, daar is geen regte of verkeerde manier om te bid nie, God wil eenvoudig van jou hoor. Praat met Hom, geen druk nie, praat net.
“En bid by alle geleenthede in die Gees met allerhande gebede en versoeke.” Met dit in gedagte,

Wees Waaksaam
Hou altyd aan om vir al die Here se mense te bid. Efesiërs 6:18 Lees. Ek begin met ‘n gebed en vra net dat God met my sal praat deur Sy Woord, en my die kennis sal gee om te verstaan wat Hy op my hart lê. Wanneer iets wat ek lees met my “praat” of aan my hart “trek”, onderstreep ek dit en skryf ek my gedagtes of gevoelens neer, sommer daar in my Bybel. Dis mos myne.
Soms het ek ‘n vers waarmee ek sukkel en dit word vir my ‘n fokus. Ek breek dit af totdat ek dit werklik verstaan en probeer dit toepas. Ek kom nie baie ver in my daaglikse lees deur dit te doen nie, maar ek glo kwaliteit bo kwantiteit geld hier.

Skep vir jouself reëls
Probeer vir jouself ‘n reël maak, en dit mag dalk dom klink. Soos byvoorbeeld: Totdat jy ‘n sekere tyd per dag gelees het … geen Tik Tok, geen Facebook en geen TV nie. Begin klein en werk jou pad na kwaliteit tyd toe. Ons moet God se Woord prioriteit in ons lewens maak as ons, ons geloof wil versterk. As jy nie jou geloof in hierdie area uitoefen nie, begin klein, laat God jou dan van daar af lei. Lewe uit Sy woord. Ek dink ons wêreld sal ‘n beter plek wees as die mense wat beweer dat hulle Christene is, eintlik soos Christene opgetree het. Ek verstaan hierdie stelling is ongelooflik stomp, maar dit is eerlikwaar hoe ek voel.
Dit is duidelik dat niemand perfek is nie, maar ons moet ‘n verbintenis maak om in geloof te groei en om God eerste in ons lewens te plaas. Ek is lief vir die Evangelies, ek hou daarvan om Jesus te leer ken en om die lewe te verstaan waarvoor ek geroep is. My doelwit is, om een dag op ‘n slag, beter te wees as wat ek gister was. Kry ek dit altyd reg? Beslis nee, maar verhoed dit my om aan te hou probeer, beslis nee. Wees Lig. Word elke dag wakker met die bedoeling om goed te wees en goed te doen?
 Versprei lig, nie duisternis nie. Dit is regtig so eenvoudig. Gee vrylike komplimente, glimlag vriendelik, praat net vriendelike woorde en moet nooit mense afbreek nie.
Geloof hoef nie ingewikkeld te wees nie so hou dit eenvoudig.
Liefde groete
Die Ontdekker

Nog Sielskos vir die lewensreis
Die Tien Gebooie – Deel 2

Plasing No 0396

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *